Jak postupovat, když pošlu peníze na špatný účet?

Hlavně nepanikařit!

V dnešní době je zcela běžné používat internetové bankovnictví. Z pohodlí domova nebo práce můžeme prostřednictvím internetu poslat ze svého bankovního účtu peníze komukoli potřebujeme. Můžeme tak platit běžné účty, ale i za nákup přes internet či jiné platby, které si od nás někdo vyžádá, a dá nám k dispozici svůj bankovní účet.

Co ale dělat v situaci, kdy své peníze omylem pošleme na špatný účet? O tom jsme si povídali s mluvčí internetového portálu Poradna věřitele Kateřinou Procházkovou.

  • Co dělat, když své peníze omylem pošlete na špatný účet? Poradila mluvčí internetového portálu Poradna věřitele Kateřina
    Procházková
    " style="">
    Co dělat, když své peníze omylem pošlete na špatný účet? Poradila mluvčí internetového portálu Poradna věřitele Kateřina
    Procházková
    " style="">
    Co dělat, když své peníze omylem pošlete na špatný účet? Poradila mluvčí internetového portálu Poradna věřitele Kateřina
    Procházková
0:00
/
0:00

Řekli jsme si v čem všem můžeme při posílání peněz na cizí účet udělat chybu. Kromě jiného to může být třeba i špatně zadaná částka. Především jsme si však povídali o tom, jak bychom se ve chvíli, kdy to zjistíme, měli zachovat.

Dozvěděli jste se, jak byste v tomto případě měli komunikovat se svojí bankou a také s příjemcem, který od vás měl platbu obrdžet. A také byla řeč o tom, jak postupovat v případě, že vám subjekt či firma, které jste peníze omylem poslali, vaše finance odmítá poslat zpátky.